uk en

Працюють “гарячі лінії” для вступників

Із сьогоднішнього дня  (30 червня) в Міністерстві освіти та науки розпочинають роботу консультативні телефонні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно. Про це повідомляє офіційний сайт МОН України.

Звернувшись на консультативні телефонні лінії чи особисто у приймальню громадян, вступники зможуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти.

“Ми активно комунікуємо питання вступу і особливо тих змін, які відбулись через карантин та зміщення строків вступної кампанії. На сайті МОН створено окремий розділ, де вступники можуть знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіки, документи тощо. Крім того, з початку року ми оперативно даємо відповіді на всі питання через сторінку ВСТУП 2020 на Facebook. Також на каналі МОН в YouTube буде розміщено серію відеороз’яснень щодо особливостей цьогорічного вступу”, – зазначив генеральний директор директорату вищої освіти і освіти дорослих МОН Олег Шаров.

Приймальня громадян працюватиме у приміщенні Міністерства освіти і науки за адресою м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 у пн-чт 9:00 – 18:00, у пт 9:00 – 16:45.

Нагадаємо, що “гаряча” телефонна лінія, працює і в Приймальній комісії Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка. Звернувшись за цими телефонами:  063-248-05-25; 066-213-50-38; 098-012-26-93, ви зможете отримати вичерпні відповіді та консультації щодо умов вступу і навчання у ХНТУСГ за 26 спеціальностями. Актуальна інформація для вступників також розміщена на нашому сайті.

Відділ медіакомунікацій ХНТУСГ.